LTC Smart Workflows

Het LTC platform faciliteert integraal samenwerken in de openbare ruimte

Eén platform. Eindeloos configureerbaar

LTC Smart Workflows is hét samenwerkingsplatform voor de openbare ruimte. Speciaal ontwikkeld om ieder werkproces – groot of klein – digitaal te ondersteunen.

Al meer dan 35 jaar staat geografische data centraal in ons bedrijf en dus ook in onze software. Deze data in combinatie met onze gebruiksvriendelijke software zorgen voor optimale ondersteuning van jouw werkproces. Van een aanvraag voor een tijdelijke verkeersmaatregel tot het plaatsen van een container in de openbare ruimte of een vergunningsaanvraag voor graafwerkzaamheden kabels en leidingen. Je richt het volledig naar eigen behoefte in.

Met LTC Smart Workflows voeg je zoveel processen toe als je wilt en bepaal je zelf wie welke info ontvangt en wanneer.
Zo krijgt iedereen precies wat nodig is, op het juiste moment. Efficiëntie ten top!

Gegevens worden moeiteloos gedeeld tussen afdelingen, applicaties en externe systemen. En je kunt informatie over de bereikbaarheid van je stad en alles wat zich in de openbare ruimte afspeelt, overzichtelijk weergeven op een bereikbaarheidskaart.
Zo zijn ook inwoners en bezoekers van je gemeente op de hoogte. 

Logo LTC

Ontdek wat je met het platform kunt doen

Dankzij de modulaire opbouw is LTC Smart Workflows volledig op maat in te richten voor jouw organisatie. Hieronder vind je een aantal veelvoorkomende werkprocessen in de openbare ruimte die we met het platform kunnen ondersteunen.

Zij gingen je voor

De voordelen van het platform

Tijdbesparend

Data hoeft maar één keer te worden ingevoerd en kan oneindig worden gedeeld

Koppelingen

Eenvoudig te koppelen met zaaksystemen, financiële systemen en GIS

Toezicht & Handhaving

Altijd en overal actueel inzicht. Bv voor het uitvoeren van controlerondes

Flexibele processen

Hiermee kan elk werkproces van begin tot eind op maat ingeregeld worden

Cloud-based

Overal en altijd (24/7) toegang tot je werkplek

Informatie delen

Informatie delen en afstemmen met collega's, afdelingen en extern

Korte implementatietijd

Geen lange implementatie, geen tijdrovend project.

Informatieveiligheid

Voldoet aan alle gestelde beveiligingseisen conform AVG

Rapportages

Met één druk op de knop beschik je over krachtige management rapportages

Wil je meer weten? Neem dan contact op met één van onze experts op dit gebied via 088-2100330 of stuur een mail naar sales@andes.nl.
We bespreken graag samen de mogelijkheden.

Andes logo

Bezoekadres:
Bogert 31-09 (Eindhoven Tower)
5612 LX  Eindhoven

Postadres:
Postbus 751 
5600 AT  Eindhoven