Het LTC platform faciliteert integraal samenwerken in de openbare ruimte
LTC Smart Workflows is hét low-code platform voor het optimaliseren en automatiseren van werkprocessen die betrekking hebben op de openbare ruimte.
Al meer dan 35 jaar staat geografische data centraal in ons bedrijf en dus ook in onze software. Deze data in combinatie met onze gebruiksvriendelijke software zorgen voor optimale ondersteuning van jouw werkproces. Van een aanvraag voor een tijdelijke verkeersmaatregel tot het plaatsen van een container in de openbare ruimte of een vergunningsaanvraag voor graafwerkzaamheden kabels en leidingen.
Met LTC Smart Workflows voeg je zoveel processen toe als je wilt en bepaal je zelf wie welke info ontvangt en wanneer.
Zo krijgt iedereen precies wat nodig is, op het juiste moment. Efficiëntie ten top!
Gegevens worden moeiteloos gedeeld tussen afdelingen, applicaties en externe systemen. En je kunt informatie over de bereikbaarheid van je stad en alles wat zich in de openbare ruimte afspeelt, overzichtelijk weergeven op een bereikbaarheidskaart.
Zo zijn ook inwoners en bezoekers van je gemeente op de hoogte. Fouten? Die behoren tot het verleden. Tijdwinst? Zeker!
Automatiseer eenvoudig het aanvraag- en beoordelingsproces van een vergunningsaanvraag. Voor kabels en leidingen bijvoorbeeld. De applicatie biedt voor zowel aanvrager als beoordelaar volledig, optimaal en digitaal beheer van de aanvragen.
Als er steigers, containers of andere voorwerpen worden geplaatst, dan wil je dit als wegbeheerder weten. Maar ook als bewoner. Met onze oplossing worden alle meldingen op een kaart gepresenteerd. Wegbeheerders kunnen de werkzaamheden die zij beoordelen zo perfect afstemmen op alles wat in de openbare ruimte gebeurt.
Door het proces rondom graafwerkzaamheden te automatiseren krijg je meer grip op het plannen, vergunnen en administratief afhandelen van ondergrondse werkzaamheden. Aannemers dienen de aanvraag voor een graafvergunning zelf in LTC in. De gemeente hoeft ‘m alleen nog goed- of af te keuren.
Voor gebruik openbare ruimte is soms een simpele melding al voldoende. Bijvoorbeeld bij het afzetten van de stoep of een parkeervak voor een container of steiger. Regel het snel en simpel via een webformulier! Geen IT-afdeling nodig en geschikt voor alle aanvragen in de openbare ruimte. Werk je al met LTC? Dan komen alle aanvragen automatisch bij de juiste afdeling terecht.
Bij onderhoudswerkzaamheden, evenementen en groenonderhoud kan verkeershinder optreden. Door verkeersmaatregelen veilig in te zetten wordt het verkeer met minimale hinder door de stad geleid. Het afstemmingsproces tussen aannemer en wegbeheerder regel je in onze applicatie voor tijdelijke verkeersmaatregelen.
Als gemeente wil je snel en doelgericht communiceren over de verschillende bouwprojecten. Over de herinrichting van een speeltuin bijvoorbeeld of een nieuw te bouwen woontoren. Met onze oplossing toon je werken en plannen op een overzichtelijke kaart voor werknemers en bewoners.
Plannen, beheren en afstemmen van werkzaamheden met alle stakeholders, zowel binnen als buiten je organisatie. Door zelf tijdig je planning v.w.b. werkzaamheden en evenementen in kaart te hebben, kun je deze met onze oplossing eenvoudig delen met anderen.
Digitaliseer en automatiseer eenvoudig het aanvraagproces van een grote diversiteit aan meldingen. De software biedt voor zowel melder als beoordelaar volledig en optimaal beheer.
Met flexibele werkprocessen kan elk proces op maat ingeregeld worden. Van een aanvraag voor een rioolaansluiting tot het plaatsen van een container in de openbare ruimte of een vergunningsaanvraag. Elk proces kan van begin tot eind ingericht worden zoals jij dat wenst.
Data hoeft maar één keer te worden ingevoerd en kan oneindig worden gedeeld
Eenvoudig te koppelen met zaaksystemen, financiële systemen en GIS
Altijd en overal actueel inzicht. Bv voor het uitvoeren van controlerondes
Hiermee kan elk werkproces van begin tot eind op maat ingeregeld worden
Overal en altijd (24/7) toegang tot je werkplek
Informatie delen en afstemmen met collega's, afdelingen en extern
Geen lange implementatie, geen tijdrovend project.
Voldoet aan alle gestelde beveiligingseisen conform AVG
Met één druk op de knop beschik je over krachtige management rapportages
Wil je meer weten? Neem dan contact op met één van onze experts op dit gebied via 088-2100330 of stuur een mail naar sales@andes.nl.
We bespreken graag samen de mogelijkheden.
Bezoekadres:
Bogert 31-09 (Eindhoven Tower)
5612 LX Eindhoven
Postadres:
Postbus 751
5600 AT Eindhoven